Inbound marketing med HubSpot, PR og kommunikasjon

Om oss

I NARD AS er alle ansatte sertifiserte spesialister på Inbound Marketing. Vi har kompetanse på flere marketingplattformer, men er sertifiserte partnere med HubSpot som leverer verdens ledende plattform.

 
Bjorn.png

BJØRN UNNERSAKER,
BYRÅSJEF

Bjørn fikk sin inbound-åpenbaring da han som markedssjef for Accenture-eide Avanade fikk jobbe med marketing automation-plattformen Marketo. Der hadde Bjørn også ansvar for PR i Norge og Sverige, sosiale medier i Norden, og var medlem i globale Centre of Excellence-team for sosiale medier og marketing automation.

Før det var Bjørn i litt over ti år i mediebransjen, blant annet som redaktør for PC World Norge, IT-Bransjen og Macworld. Han har også skrevet for Kapital Data og Finansavisen. Bjørn brenner for digital markedsføring generelt og inbound og marketing automation spesielt. Snakk med Bjørn om hvordan man utvikler B2B marketing- og salgsorganisasjoner, hvordan man lager innhold som konverterer, hva som er beste praksis for B2B innen sosial annonsering, eller hvordan man lager den beste italienske pizzaen.

E-post: bjorn@nard.no
Telefon: 906 67 165

 
Einar.png

einar ravndal,
pARTNER

Einar har lang erfaring fra byråbransjen. Han har også tidligere jobbet som markeds- og kommunikasjonssjef i PwC, hvor han brukte sin journalistiske teft og kommunikasjonserfaring til å gi synligheten til PwC et realt boost.

Einar har også drevet eget PR- og content marketing-byrå og vært journalist i Dagsavisen og Finansavisen. Einar koser seg når han sitter med Dagens Næringsliv en lørdag morgen og leser kronikker fra profilerte norske næringslivsfolk, som han selv har ført i pennen.

E-post: einar@nard.no
Telefon: 477 05 867

Espen.png

Espen Kvalheim,
partner

Espen har bakgrunn som kommunikasjonssjef i KPMG. Før det har han blant annet jobbet som journalist i Finansavisen og vært gründer. Han er en kløpper i å skrive og kan programmere godt nok til at vi andre er imponerte.

Espen har også erfaring med prosjektledelse, konseptutvikling og å skape rapporter og undersøkelser som både kan brukes til å sette dagsorden eller konvertere nye leads.

E-post: espen@nard.no
Telefon: 406 39 781

Leif-h%25C3%25A5var-Kvande-Nard.jpg

LEIF HÅVAR KVANDE,
Senior Inbound-rådgiver

Etter ti år som IT-journalist og redaksjonssjef for Finansavisens suksessfulle IT-seksjon, ble Leif Håvar hentet til IT-konsulentselskapet EG (i dag en del av DXC Technology). Der jobbet han i markeds- og kommunikasjonsavdelingen som kommunikasjonssjef, innholdsprodusent og bloggredaktør. I EG var han med på å bygge opp bransjens mestselgende inbound-univers på tvers av Danmark, Sverige og Norge på marketing automation-plattformen Eloqua, samt Episerver CMS.

Leif Håvars mål er å skape godt og verdifullt innhold som faktisk genererer salg og gir verdi. Han har også erfaring som journalist, redaktør og kommunikasjonsrådgiver i blant annet OSL/Avinor, Asker og Bærums Budstikke, Fjell og Vidde, Atea, Hovedorganisasjonen Virke og Klatring/Fri Flyt.

E-post: leif@nard.no
Telefon: 452 02 414