Planlegge
Sette mål for dine PR-aktiviteter
Finne hvilke medier som er viktig for din målgruppe
Identifisere eller utvikle relevante saker for medieutspill
Få ting slår et medieoppslag når det gjelder å skaffe umiddelbar oppmerksomhet om ditt selskap eller dine løsninger. Men husk at verdien kan du selv maksimere. Her kan du lese mer om våre PR-tjenester for B2B-markedet.
Ønsker du deg en mer strategisk og planmessig tilnærming til PR? Vi kan hjelpe deg med å:
Sette mål for dine PR-aktiviteter
Finne hvilke medier som er viktig for din målgruppe
Identifisere eller utvikle relevante saker for medieutspill
Produsere eller kvalitetssikre kronikker, pressemeldinger eller andre utspill
Utvikling og briefing av talspersoner
Målrettet distribusjon
Følge opp med journalister, evt. hjelpe deg å ta dialogen selv
Internasjonal PR gjennom byråpartnere i andre land
For å ha noe å snakke om kan offentlig tilgjengelig statistikk være svært nyttig. Les vår blogg-artikkel om 13 skattkister for faktabasert innhold.