PR, KOMMUNIKASJON OG INNHOLDSTJENESTER

PR-Tjenester

Skaff deg fortjent oppmerksomhet!

Få ting slår et medieoppslag når det gjelder å skaffe umiddelbar oppmerksomhet om ditt selskap eller dine løsninger. Men husk at verdien kan du selv maksimere. Her kan du lese mer om vårt brede spenn av tjenester innen PR, kommunikasjon og innhold for B2B-markedet.

Ønsker du deg en mer strategisk og planmessig tilnærming til PR? Vi kan hjelpe deg med å:

Planlegge

Sette mål for dine PR-aktiviteter

Finne hvilke medier som er viktig for din målgruppe

Identifisere eller utvikle relevante saker for medieutspill

Sikre resultater

Produsere eller kvalitetssikre kronikker, pressemeldinger eller andre utspill

Følge opp med journalister, eller hjelpe deg å ta dialogen selv der det er mest effektivt

Utvikling og briefing av talspersoner

Distribusjon

Målrettet distribusjon

Internasjonal PR gjennom byråpartnere i andre land

Mye PR-verdi fra offentlige data

For å ha noe å snakke om kan offentlig tilgjengelig statistikk være svært nyttig. Les Einars blogg-artikkel om 13 skattkister for faktabasert innhold.

13 skattkister for faktabasert innhold
business documents on office table with laptop computer and graph financial diagram and man working in the background
brand_journalism_coverphoto2_1200x702

Lyst til å ta innholdssatsningen ett steg lenger?

Brand journalism er noe av det råeste som finnes av content marketing. Kos deg med vår e-bok, som går gjennom de beste norske og internasjonale eksemplene.

Last ned e-bok om brand journalism

Vår B2B erfaring er din trygghet.

KOMMUNIKASJON/INNHOLD

Vår spesialitet er å forstå våre B2B-kunder og hvilken verdi de kan bringe til sine kunder. Rundt dette skaper vi godt innhold og spennende historier i alle mulige formater:

Native advertising

Vi produserer de fleste B2B native ad-sakene på hegnar.no/Finansavisen.no, og er husbyrået til Kampanje. Vi leverer også saker til bruk på E24.

Innhold til eget nettsted

Vi har stått for innholdsdelen i en rekke B2B webprosjekter, og har også unntaksvis påtatt oss hele webprosjekter, i tett samarbeid med våre partnere og underleverandører.

Landingssider

Bygges fortrinnsvis på HubSpot.

Video, så klart!

Vi har en av Norges flinkeste B2B-videojournalister i stallen!

Rapporter, undersøkelser, whitepapers, PoV's

Vi trives i Excel og har lang erfaring både med å skape norske utgaver av internasjonale undersøkelser og å skape eget kvalitetsinnhold som setter dagsorden.

Animasjon

I samarbeid med underleverandører tar vi animasjoner fra idéstadiet til ferdig levert! Kontakt oss for referanser.

Bloggartikler

Til egen plattform eller LinkedIn. Vi produserer mange hver uke.

Sosiale medier

Snertne statusoppdateringer, administrasjon og rapportering. Vi kan være deg i sosiale medier i hele Norden og engelskspråklige land, eller vi kan ta en kjapp korrektur...

Annonser

Tekster til Google-annonser eller sosiale medier-annonser

Nyhetsbrev og kundemagasiner

Vi kan både drifte og levere innhold

 

 

Kanskje dette er noe vi kan snakke om?

  • Hvilke KPI-er har markedsavdelingen, hvordan viser den sin verdi i organisasjonen?

  • Hvordan vet dere hvilken markedsføring som virker?

  • Hvordan jobber salgsavdelingen med de leadene som dere får inn?

  • Hvordan holder dere leadene varme?

  • Vet dere nok om de dere selger til - personas?

  • Hvordan er kjøpsprosessen?

  • Hvilken teknologi og løsninger er "nice-to-have" og hva er essensielt for at dere lykkes om tre år?

  • Har dere kontroll på GDPR?

Eller på innholdssiden:

  • Hvordan skriver jeg innlegg på Facebook eller LinkedIn som skaper klikk og engasjement?

  • Hvilke typer innhold bør jeg investere i?

  • Hvilke kanaler skal jeg bruke?

  • Hvordan skriver jeg blogginnlegg som konverterer?

  • Hvordan får jeg kolleger til å spre innholdet vårt?

KLAR FOR Å SNAKKE MED ET AV NORGES MEST ERFARNE MILJØER PÅ B2B-INNHOLD OG PR?