Inbound marketing med HubSpot, PR og kommunikasjon

PR & kommunikasjon

Oppslag i mediene er et sterkt virkemiddel for å øke oppmerksomheten om ditt selskap, dine produkter eller tjenester. Vi bistår gjerne bedrifter i B2B-segmentet med ulike typer kommunikasjon.

rawpixel-303966-unsplash.jpg
 
 

PR

Oppslag i mediene er et sterkt virkemiddel for å øke oppmerksomheten om ditt selskap, dine produkter eller tjenester.

Bedrifter flest har imidlertid mye å gå på i sin håndtering av PR-faget. Kanskje vet de ikke nok om hva kundene leser, og baserer sitt arbeid heller på egne lesevaner. Eller de synes det er mer stas med ting som er på papir enn på nett, uavhengig av hva kundene foretrekker. Og har de fått positiv mediedekning, utnytter de ikke potensialet i å utvide dekningen til å skape en bredere eksponering for enda flere mulige kunder.

Vi kan hjelpe deg til en mer strategisk tilnærming til PR. Vi definerer hvilke medier som er viktig for deres målgruppe, identifiserer eller utvikler relevante saker for medieutspill, håndterer mediekontakt, produserer pressemeldinger, kronikker eller annet materiell. Vi jobber både på prosjekt- og retainerbasis.

Siden vi selv har bakgrunn fra mediebransjen, forstår vi vanligvis hvordan journalistene tenker, og vi har også et stort kontaktnett blant journalister.

Kommunikasjon

Vi bistår gjerne bedrifter i B2B-segmentet med ulike typer kommunikasjon. Her er noen smakebiter:

  • Tekster og foto til tradisjonell innholdsmarkedsføring, for eksempel native advertising

  • Innhold til eget nettsted

  • Landingssider

  • Rapporter, undersøkelser, whitepapers, PoV's

  • Video og animasjon: Prosjektledelse, manus

  • Bloggartikler til egen plattform eller LinkedIn

  • Sosiale medier: Innholdsproduksjon, administrasjon og rapportering

  • Markedskommunikasjon

  • Innhold til nyhetsbrev og kundemagasiner